REZERVACEon-line

Laser Aréna s nejnovějším vybavením a exklusivními možnostmi

V naší Laser Aréně najdete jak dokonalá místa pro úkryty, tak i větší, odhalené prostory pro opravdu arkádovou střílečku, a zároveň i místa na odpočinkové (nebo taktické) kempení.

Naši Arénu jsme navrhli do posledního detailu — od perfektně umístěných překážek, nejnovější technologie a vybavení, až po exklusivní herní možnosti, se kterými u nás hráči přijdou do styku.

PROBÍHAJÍCÍ AKCE: každý vítěz z každé skupiny od nás získá náramek "GALAXY MASTER".

Naše Aréna je velká 400 m2, celkový prostor i s barem, fotbálkem a zázemím pak dosahuje téměř 800 m2 plochy.

Rozmanité herní módy

Zahrát si můžete Deathmatch — tedy standardní arkádovku v režimu všichni proti všem, kdy nemáte žádné spoluhráče, žádné týmové kolegy ani nikoho, kdo vám bude chránit záda. Jste sami proti všem ostatním a hrajete pouze za sebe.

Herní módy Laser Game Praha

Pokud vás omrzí klasická arkádovka, pak jsou tu Týmové hry. Rozdělit se můžete hned do několika týmů, kdy každý tým hájí svoji baru. Spolupracujete, kryjete si záda, hájíte své pozice a společně se spoluhráči musíte vydrtit nepřátelské týmy. Týmové hry jsou velmi variabilní.

Herní módy v Aréně

Úžasné hudební motivy

Máme profesionální hudební motivy, které byly vytvořeny speciálně pro Laser Game. Hudební motivy jsou inspirovány hudbou, kterou znáte!

Naše hudební motivy neustále rozšiřujeme, takže se u nás nebudete nikdy nudit. Když přijdete, bude pro vás připravený další nový hudební motiv.

Přehled hudebních motivů

A zvuk si u nás zcela určitě naplno vychutnáte. Po celé Aréně máme rozmístěno neuvěřitelných 36 reproduktorů a dva výkonné subwoofery. Tato speciální a profesionální audio aparatura byla navržena speciálně pro naši Laser Arénu a nabízí neuvěřitelný výkon a vynikající hudební prokres. Na ničem jsme nešetřili :-).

Speciální překážka Recognizer

Recognizer je speciální typ zářící překážky, která eliminuje barevnost kolem sebe. Když se tedy pohybujete nebo dokonce střílíte kolem ní, je obtížné rozpoznat, za jaký tým bojujete — a tedy jestli jste spoluhráč nebo nepřítel. Unikátní možnost pro dokonalé krytí.

TET — zlé, červené oko Arény

TET je speciální interaktivní prvek v Aréně, který má na svědomí několik životů našich hráčů v Aréně. Samozřejmě pouze v rámci výsledného skóre :-).

Laser Game Praha

TET hledá v Aréně hráče a pokud nějakého nekrytého najde, zastřelí ho. Pokud je však sám zasažen hráči, předá jim jednu ze super-schopností: neviditelnost, nebo špiónský mód.

Tajemná mlha

Celý prostor Arény je kompletně zamlžený a připravený na vaši hru. Viditelnost tak akorát, ale na druhý konec nedohlédnete. V Aréně máme několik profesionálních výrobníků mlhy, které dokreslí úžasnou atmosféru, kterou Laser Game nabízí.

Laser Game Praha

A jako speciální bonus pro fanoušky hororových filmů a všechny, kteří se rádi bojí, nabízíme extra bonus „Opravdu hodně mlhy“. Aréna se celá zaplní mlhou, viditelnost se sníží na jeden až dva metry a vy vidíte jen vaši zbraň a překážku, která je až těsně u vás. Musíte zpomalit svůj krok a doslova hledat soupeře ukrytého mezi hustou mlhou v Aréně. Opravdová bomba pro opravdové mistry! :-)

Šipky, stolní fotbálek a mnoho dalšího!

Při čekání na hru nebo po hře si můžete zahrát navíc stolní fotbálek nebo šipky, k dispozici vám je samozřejmě i kompletní nabídka baru po celou dobu vaší návštěvy — točená Kofola, točené pivo, kvalitní italská káva, horká čokoláda, i něco ostřejšího po hře na zapití vítězství nebo žalu :-).

A pro ještě více zábavy jsme rozšířili herní nabídku o nové stroje: Fliper, střílečku a závodní simulátory! :-)

Šatny, sprchy, Wifi, parkování…

Máme uzamykatelné skříňky a kdo chce, může využít i sprchu. Občerstvit se můžete na našem baru a rychlou WiFi pro naše hráče máme taky. A samozřejmostí je i pohodlné parkování zdarma přímo u budovy. Jsme připraveni na všechno! :-)

Rezervujte si on-line svoji hru